Google+

3 Şubat 2015 Salı

ERKEK ÇOCUK ANNELERİNİN KESİNLİKLE BİLMESİ GEREKEN 10 ŞEY



3 erkek çocuk annesi tarafından yazılmış bu sıra dışı ve komik yazıyı erkek evlat bekleyen bir anne adayı olarak hem kendim, hem de bütün erkek evlat sahibi anneler ve anne adayları için paylaşıyorum.
1.       Vücut sıvılarından ve seslerinden tiksinmenin artık geçmişte kaldığını bilmelisiniz. Gaz çıkarma sesine, banyoda sümük ve çiş görmeye alışmalısınız.  Lazımlığa alışmaları size muhteşem gelebilir ama emin olun abartıldığı kadar değil. Artık çişe oturacak, çişe basacak ve çişe dokunacaksınız. Dikkat edin, banyodaki her bir yerde çiş olabilir.  Ayrıca erkekler gaz çıkarmayı da son derece komik bulurken bunu en uygunsuz ortamlarda yapabileceklerdir. Hazırlıklı  olun.
2.       Evinizin her zaman PİS olacak, hazırlıklı olun. Ne kadar çabalarsanız çabalayın, nafile.. Erkekler DAĞINIKTIR. Onlara bütün gün temizlik yapmayı öğütledikten sonra kirli ayaklarıyla eve girip her yerde ayak izi bırakabilirler. Bütün duvarlarınızda küçük el izleri olabilir. Eğer evde kısa süreli bir sessizlik varsa BÜYÜK bir durumdan şüphelebilirsiniz.  Erkekler saniyeler içerisinde dağınıklık çıkarabilirler ama hey! hiç oturma odanızda kar gördünüz mü?
3.       Şunu bilmelisiniz ki oğlunuz KİRLİ olacak. Yemin ederim benim çocuklarım kiri çekiyor. Dışarı çıkıyorlar ve anında kirleniyorlar. Bu da beni 4. Maddeye götürüyor.
4.       Küvetinizin en yeni arkadaşınız olacağını bilmelisiniz. Siz kokmuş, yapışkan, kirli çocuk istemediğiniz sürece HER GÜN BANYO GÜNÜ olacak. Evet, banyo büyük bir zaman dilimi ve banyonuz devamlı nemli, ıslak ve havlularınız bir şekilde kirli ve kullanılmış olacak.
5.       Erkek çocukları için bütün gün GÜREŞMEK çok normaldir. Yumruklar, ezer, tekmeler, tokatlar, atlar ve devamlı mücadele ederler.
6.       Her gün damarınıza basacak davranışları olacağını bilmeniz lazım. Erkekler çıkabilecekleri en yükseğe çıkmayı, restoranda yerde gördükleri bir şeyi yemeyi, her yerden zıplamayı vs. severler. Ben herkesin bana baktığı ve deli olduğunu düşündüğü bir anneyim çünkü çocuklarım salıncakta sallanmak yerine salıncağın üzerine tırmanıyor. Bu tarz şeyleri dert etmemeyi öğreniyor ve çocukları düştüğünde deliye dönen annelerden olamayacağınızı anlıyorsunuz.(Çünkü bu bir günde birçok kez oluyor.)
7.       Ona sonsuza dek ellerini pantalonunun üzerinden çekmesi gerektiğini telkin edeceğinizi bilmeniz gerekir. Herkesin içinde olup olmamanız önemli değil. Benim en büyük oğlum dışarıdayken pantalonunu indirdi ve dedi ki “bak anne ne kadar büyük”(4 yaşında) ve bunun sadece başlangıç olduğuna eminim.
8.       “Sessizlik” diye bir kelimenin artık hayatınızda var olmadığını bilmelisiniz. Erkekler GÜRÜLTÜLÜDÜR. Ne yaptıklarının önemi yok, sadece gürültülüdürler. Eminim komşularım deli olduğumu düşünüyordur çünkü evimiz her zaman oyun bahçesi gibi. Her gün “lütfen sessiz olalım” cümlesini 100’den aşağı kurmuyorum.
9.       Erkekler her şeyi PARÇALARA ayırır. Umarım annenannenizden kalan bileklik için fazla takıntılı değilsinizdir. Minik ellerine geçen her şey saniyeler içinde parçalarlar çünkü ona ne olacağını merak ederler.
10.   Erkek çocuklarının çıplak olmak için her fırsatı değerlendireceğini bilmelisiniz. Eğer buraya kadar okuduysanız ve hala benim ve ailemin tuhaf olmadığını düşünüyorsanız, buradan sonra düşüneceksiniz.. Birkaç yıl önce oğullarım her kıyafetlerini çıkarttıklarında SABİ diye bir kelime uydurdular. Bunun nereden çıktığını bilmiyorum fakat her gün oluyordu. Baştan aşağı soyunup evin etrafında SABİ diye bağırarak koşuyorlardı.
Bunca şeyi sıraladıktan sonra şunu söylemeliyim ki, erkek annesi olmayı hiçbir şeye DEĞİŞMEM. 3 oğlum da MUHTEŞEM.  Onlar bana, benim onlara öğrettiğimden daha fazlasını öğrettiler.  Onlarla olduğum her gün için dua ediyorum.
Erkek annesi misiniz? Lütfen “erkek annesi olanların bilmesi gereken şey”lere ekleyeceğiniz bir şeyler olursa bizimle paylaşın.

ÇEVİRİ: Hande ÖZ

KAYNAK: http://www.frugalfanatic.com/10-things-moms-boys-must-know/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder